Organizator
Koncepcja Plebiscytu „Lekarz z Empatii” to autorski pomysł pracowników firmy Be Communications.
Be Communications to firma public relations, która od swojego powstania w 2011 roku, zajmuje się tworzeniem i realizacją programów komunikacji społecznej. Szczególnym obszarem ekspertyzy Be Communications jest edukacja zdrowotna i promocja zdrowia w domenie publicznej. Swój okrągły jubileusz 10-lecia firma postanowiła uczcić realizując Plebiscyt, bo skuteczna komunikacja to obszar, w którym zespół firmy porusza się na co dzień i zna w jej moc.
Opracowanie idei, mechanizmu, a także realizacja Plebiscytu to działalność pro-bono wszystkich konsultantów i kierownictwa firmy, którzy zaangażowali się w projekt nieodpłatnie. Wszelkie koszty projektu są także w całości finansowane przez Be Communications.
„Od początku naszej działalności, obszar Medycyna i Zdrowie jest jedną z naszych czterech wiodących specjalizacji”, mówi Adam Jarosz, Prezes firmy. „Zrealizowaliśmy w tym czasie ponad 100 kampanii i projektów dotyczących szeroko pojętej edukacji zdrowotnej w ponad 20 obszarach terapeutycznych, współpracując z dziesiątkami organizacji pacjenckich. Pacjenci i ich organizacje często podkreślają wagę empatii w relacji lekarz-pacjent. Jeśli obecnie, dzięki naszej inicjatywie, możemy uczynić ich głos jeszcze donioślejszym, to chętnie i z energią to czynimy”, dodaje Adam Jarosz.
Inicjatywa Plebiscytu wpisuje się tym samym w politykę zaangażowania społecznego Be Communications.
